Tuus TuusInfoon!

25.04.2018

Tuusulan kunta ottaa aimo askeleen asiakaspalvelun sujuvoittamisessa uuden keskitetyn palvelupisteen avautuessa toukokuun puolenvälin jälkeen. Nimikilpailun tuloksena kotoisasti TuusInfoksi ristitty palvelupiste vastaa asukkaiden, yritysten sekä matkailijoiden tarpeisiin.

 

- TuusInfoon yhteyttä ottavan tai paikan päälle tulijan ei tarvitse miettiä, että mistäköhän lähden tätä asiaa selvittämään. Yhteydessä voi olla vaikkapa HSL:n palveluihin liittyen. Tarjolla on yksi paikka, yksi puhelinnumero ja yksi sähköposti, painottaa ICT-kehittämispäällikkö Hanna Virkki.

 

TuusInfo palvelee aivan Hyrylän keskustassa. Tiloihin mennään sisään samoista ovista pääkirjaston kanssa. Sijainnin kirjaston kanssa avaamia yhteistyömahdollisuuksia lähdetään kartoittamaan syksyllä. Tavoitteena on tarjota vaivatonta asiointia asiakaslähtöisesti. Palvelupisteessä voi asioida sujuvasti sähköisiä kanavia pitkin. Toisaalta esimerkiksi ikäihmiset arvostavat mahdollisuutta henkilökohtaiseen kohtaamiseen ja neuvontaan.

 

Keskitetyn palvelupisteen keskeinen toimintaperiaate on, että asiat selviävät yhdeltä luukulta. Osataanko palvelupisteessä tosiaan neuvoa aivan kaikissa kunnan palveluihin liittyvissä asioissa? TuusInfon suunnittelusta vastaava Virkki lupaa, että näin tosiaan on.

 

- Me otamme vastuun siitä, että asiakkaiden kysymyksiin selvitetään vastaukset ja ohjataan tarvittaessa eteenpäin. Mikäli vastausta ei siltä seisomalta löydy, niin palaamme asiaan asiakkaan toivomalla tavalla. Olemme siinä mielessä hyvin lähtökuopissa, että TuusInfon asiakaspalvelutiimiin on saatu rekrytoitua monipuolisesti asiantuntemusta kunnan sisältä.

 

Kunnan palveluiden lisäksi TuusInfossa sijaitsee HSL-palvelupiste. Palveluvalikoima muotoutuu käyttäjien tarpeita vastaavaksi vaiheittain. Kunta toivookin palautetta ja toiveita palveluvalikoimasta palautelomakkeen kautta.

 

TuusInfo on auki koko kesän. Merkittävänä asiakasryhmänä kulttuurikuntana tunnetussa Tuusulassa ovat matkailijat. Ehkäpä voisit vinkata kesävieraille uudesta palvelusta tai hakea sieltä itsekin vinkkejä kesäkohteisiin omassa kotikunnassa?

 

Lisätietoja:

 

ICT-kehittämispäällikkö Hanna Virkki, hanna.virkki@tuusula.fi, 040 314 3051

 

Lue tiedote TuusInfon nimikilpailusta kunnan sivuilta.

 

Mistä TuusInfo löytyy? 

Keskitetty asiakaspalvelupiste sijaitsee Matkahuollon vieressä, entisen Hyry-baarin tiloissa (Autoasemankatu 2). Sisäänkäynti Hyrylän kirjaston pääovesta.

 

TuusInfon aukioloajat: 

Toukokuun puolivälistä juhannukseen eli 21.6. asti

  • ma-ke 8:30–15:00
  • to 10:00–17:00, paitsi juhannusaatonaattona perjantain aukioloaika
  • pe 8:30–14:00

25.6.–27.7.

  • ma-pe 8:30–15:00

DSC00243

Kuva: Antti Kallio

Takaisin