KUUMA-seudun yhteinen kansainvälisen markkinoinnin hanke ”Boring – Helsinki Ring of Industry” sai kunniamaininnan Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailussa

23.05.2019 klo 13.15

KUUMA-seudun yhteinen kansainvälisen markkinoinnin hanke ”Boring – Helsinki Ring of Industry” sai 22.5.2019 kunniamaininnan Kuntamarkkinoinnin SM-kisassa Espoossa.

Kuntaliiton 22.5.2019 julkaisemassa tiedotteessa kerrotaan:

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailun palkinnot jaettiin keskiviikkona 22.5. Espoossa Kuntamarkkinoinnin Piiri-tapahtumassa. Seinäjoen kaupunki on voittanut kuntamarkkinoinnin Suomen mestaruuden ”Avaruuden pääkaupunki” -kampanjalla. Hopealle nousi Kolarin kunnan kylien markkinointi ja pronssille Lahden kaupungin ympäristöteemaan kytkeytynyt kaupunginjohtajan rekrytointi.

Kilpailun tuomaristo jakoi myös kaksi kunniamainintaa, joista toisena huomioitiin KUUMA-seudun liikelaitos kansainvälisestä elinkeinomarkkinoinnista.

Kuntamarkkinoinnin SM-kilpailu järjestettiin nyt 14. kerran. Kilpailuun on osallistunut vuosien varrella jo noin 600 markkinointiprosessia tai -kampanjaa muun muassa elinkeino-, matkailu- ja asukasmarkkinoinnin sekä henkilöstöviestinnän alueilta. Tavoitteena on korostaa markkinoinnin merkitystä alueen elinvoiman ja kehityksen tukena ja antaa koko kuntakentälle hyviä käytännön esimerkkejä hyvästä markkinoinnista.

 

Takaisin