Ongelmia kirjautumisessa?

Kirkes-kirjastot poistavat tietokannastaan käyttämättömät asiakastiedot viiden vuoden välein tietosuojasyistä. Valitettavasti 18.8.2022 tehdyssä poistossa on poistunut myös sellaisten henkilöiden asiakastietoja, jotka käyttävät vain kirjaston e-palveluja, tietokoneiden varausohjelmaa tai omatoimikirjastoa, eivätkä ole siis lainanneet, varanneet tai uusineet fyysistä aineistoa viiteen vuoteen.

Jos asiakastietosi on poistettu, etkä pääse kirjautumaan esim. Finna-verkkokirjastoon, omatoimiaikana kirjastoon tai kirjaston e-palveluihin, täytyy sinun hankkia uusi kirjastokortti. Saat sen maksutta mistä tahansa Kirkes-kirjastosta käymällä paikan päällä ja esittämällä henkilöllisyystodistuksen. Ongelmatilanteissa voit olla yhteydessä kirjastojen asiakaspalveluun sähköpostilla tai puhelimella. Tarkista kirjaston asiakaspalveluajat osoitteesta kirkes.finna.fi

Pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa haittaa ja vaivaa!

19.08.2022

Takaisin