Vastaa kyselyyn Tuusulan pyöräilybrändistä

24.05.2018 klo 10.55

Tuusula kehittää pyöräilybrändiään. Brändi tukee Tuusulan kunnan kokonaisbrändiä ja Tuusulan tunnettavuutta.

Brändityön tavoitteena on laatia omaleimainen, erottuva ja tuusulalaisen identiteetin omaava pyöräilybrändi, joka kertoo yhteisen tarinan, mihin kaikki eri pyöräilyn käyttäjäryhmät ja palveluntarjoajat Tuusulan alueella pystyvät samaistumaan ja sitoutumaan.

Pyöräilybrändin avulla Tuusulan kunta kohottautuu vielä vahvemmin kansallisesti tunnustetuksi Suomen pyöräilykunnaksi. Brändi tulee näkymään myös kansainvälisille vieraille.

Vastaamalla tähän kyselyyn, olet mukana vaikuttamassa Tuusulan pyöräilybrändiin! Kysely päättyy 17.6.2018.

Pyöräilyn brändiä pääset pohtimaan ja työstämään myös keskiviikkona 6.6. klo 17.30-20 kunnantalolla Pop up -bränditoimistossa.

Lisätiedot

Tuusulan brändiuudistus
Paula Kylä-Harakka, viestintäpäällikkö
paula.kyla-harakka@tuusula.fi, 040 314 2004

Tuusulan pyöräilybrändin kehittäminen
Heikki Väänänen, suunnitteluinsinööri
heikki.vaananen@tuusula.fi, 040 314 3522

Takaisin