Vastaanottopalvelujen yhteydenotoissa viivettä

07.11.2018 klo 15.05

Tuusulan terveysasemien puhelinpalvelussa on ollut ruuhkaa ja takaisinsoitoissa on ollut viivettä. Syynä ruuhkautumiseen ovat puhelinjärjestelmän tekniset ongelmat ja puhelujen poikkeuksellisen suuri määrä. Teknisten ongelmien ratkaiseminen jatkuu yhä. Olemme erittäin pahoillamme tilanteesta.

Yhteydenotot Tuusulan terveysasemille:

Jos sinulla on oma yhteyshenkilö
1) soita omalle yhteyshenkilöllesi (tarkista oman yhteyshenkilön puhelinnumero) tai
2) lähetä yhteydenottopyyntö sähköisen asiointipalvelun Klinikin kautta 24/7 osoitteessa www.tuusula.fi/eterveys.

Jos sinulla ei ole omaa yhteyshenkilöä tai olet hukannut hänen yhteystietonsa
1) lähetä yhteydenottopyyntö sähköisen asiointipalvelun Klinikin kautta 24/7 osoitteessa www.tuusula.fi/eterveys tai
2) soita puhelinpalveluun ma–to klo 8–16 ja pe 8–15.30, p. 09 8718 3900

Klinikin kautta ennen klo 15 tulleet yhteydenotot hoidetaan saman päivän aikana. Puhelinpalveluissa on takaisinsoittojärjestelmä, jolloin sinulle soitetaan takaisin saman päivän aikana. Valitettavasti tällä viikolla takaisinsoitot ovat venyneet iltapäivään, mutta kaikille asiakkaille on kuitenkin soitettu takaisin saman päivän aikana.

Pääterveysasemalla on aloitettu remontti marraskuun alussa. Remontin vuoksi vastaanottotoiminta on hajautettu rakennuksen eri osiin. Ensi viikosta alkaen käynti E-ovesta (akuuttipisteen ovi) on suljettu. Kerromme asiakkaille etukäteen saapumisohjeet.

Olemme erittäin pahoillamme viiveistä palveluissa ja remontin aiheuttamasta häiriöstä.

Lisätietoja:
Sairaanhoidon ylilääkäri Päivi Mäkelä-Bengs, p. 040 314 3620, paivi.makela-bengs@tuusula.fi

 

Takaisin