Asiakaspalvelu TuusInfon palveluvalikoima täydentynyt chat-palvelulla

15.02.2019 klo 10.00

Tuusulan kunta on ottanut käyttöön chat-palvelun tuusula.fi -verkkosivustollaan. Etusivu ja Asiakaspalvelu -sivuilla aukeavassa chat-palvelussa yleisiin kunnan palveluihin liittyviin tiedusteluihin vastaa keskitetyn asiakaspalvelu TuusInfon asiakasneuvojat palvelupisteen aukioloaikoina.

Chat palvelee seuraavina aikoina:

  • ma-ke 08:00-16:00
  • to 10:00-18:00
  • pe 08:00-12:00 

TuusInfo tekee arjestasi sujuvampaa – palvelut tarjolla yhdeltä luukulta

Toukokuussa 2018 avaamallaan keskitetyllä asiakaspalvelulla kunta haluaa parantaa kuntalaisille ja matkailijoille tarjottavia palveluitaan sekä tehdä arjesta sujuvampaa tuomalla eri palveluita tarjolle yhdelle luukulle.

Tällä hetkellä asiakaspalvelusta saa palvelua Helsingin seudun liikenteen (HSL) -asioihin ja -lippuihin liittyen sekä yleistä neuvontaa kunnan palveluista. Henkilökohtaisempaa palvelua on saatavilla kunnan eri palvelupisteistä.

Asiakaspalvelun palveluvalikoimaa kehitetään asteittain, esimerkkinä uuden chat-palvelun käyttöönotto. TuusInfo huolehtii myös #fiksaatuusulaa-palvelusta, jonne kuntalainen voi ilmoittaa lähiympäristön vaatimista korjaustarpeista.

Tuusulan sosiaali- ja terveyspalvelut siirtyivät 1.1.2019 osaksi Keski-Uudenmaan sote kuntayhtymää (Keusote). Keusoten palveluneuvonta sekä verkkosivut ovat rakenteilla ja toistaiseksi tiedot Tuusulan alueen sosiaali- ja terveyspalveluista löytyvät vielä tuttuun tapaan tuusula.fi -osoitteesta.

Asiakaspalvelu TuusInfon yhteystiedot

Osoite: Tuusulan pääkirjaston rakennus (Autoasemankatu 2, 04300 Tuusula)
Sähköposti: tuusinfo@tuusula.fi
Puhelinnumero: 09 8718 3070
Chat: Käytössä asiakaspalvelupisteen aukioloaikoina Etusivu ja Asiakaspalvelu -sivuilla

 

Takaisin