• Kuntoliikunta

Kuntoliikunta

Mukaan sisäliikuntavarusteet, pyyhe, juomapullo ja jumppa-alusta

830102
Kahvakuula + venyttely, 45 €
Kurssi alkaa lähiopetuksena helmikuun alussa!
Uimahallin alakerta
Ma 11.1.-12.4.21 Klo 9.30-11.00
Ohjaaja Joanna Ahonen
Uimahallilla olevat kahvakuulat ovat opiskelijoiden käytössä. Jumppaosuuden jälkeen rentoudutaan rauhallisella venyttelyllä.

830104
HIIT, 34 €

Nahkelan koulu Kurssi alkaa lähiopetuksena helmikuun alussa!
Ma 11.1.-12.4.21
Klo 18.00-19.00
Ohjaaja Joanna Ahonen
Tehokas hapenottokykyä ja lihasvoimaa kohottava intervallitreeni kehonpainoilla. Aluksi lämmitellään, käydään läpi liikevariaatioita ja tekniikkaa, minkä jälkeen tehdään ajastettu treeni. Lopuksi venytellään lyhyesti.

830106
HIIT + venyttely, 37 €
Kurssi alkaa lähiopetuksena helmikuun alussa!
Paijalan koulu
Ma 11.1.-12.4.21
Klo 19.30- 20.45
Ohjaaja Joanna Ahonen
Sama sisältö kuin kurssilla 830104 Jumppaosuuden jälkeen rentoudutaan rauhallisella venyttelyllä.

830108
Kuntojumppa, 34 €
   Kurssi alkaa lähiopetuksena helmikuun alussa!
Riihikallion koulu
Ti 12.1.-6.4.21
Klo 18.00-19.00
Liikunnanohjaaja Joanna Aho
Reipas ja monipuolinen tunti, joka ei sisällä haastavia askelsarjoja. Tuntiin sisältyy lämmittely, lihaskunto-osio sekä loppuverryttely. Jokaisella tunnilla käydään isot lihasryhmät lävitse vaihtuvin harjoittein. Ota mukaan jumppa-alusta ja kevyt kuminauha, mikäli sinulla on.

830110
Miesten kahvakuula, 45 €
    Kurssi alkaa lähiopetuksena helmikuun alussa!
Riihikallion koulu
Ti 12.1.-6.4.21
Klo 19.10-20.40
Liikunnanohjaaja Joanna Aho
Lihaskuntotunti kahvakuulalla, jossa helpot ja tehokkaat liikesarjat kaikenkuntoisille. Kahvakuula mukaan. Suositeltava kuula on 8-12 kg.

830112
HIIT + venyttely, 37 €
Kurssi alkaa lähiopetuksena helmikuun alussa!
Vaunukankaan koulu
Ke 13.1.-7.4.21
Klo 18.00-19.15
Ohjaaja Joanna Ahonen
Sama sisältö kuin kurssilla 830106,

830114
Kuntojumppa, 34 €
Kurssi alkaa lähiopetuksena helmikuun alussa!
Mikkolan koulu
Ke 13.1.-7.4.21
Klo 18.30-19.30
Liikunnanohjaaja Satu Isolehto

830116
Kahvakuula + venyttely, 45 €
Kurssi alkaa lähiopetuksena helmikuun alussa!
Vaunukankaan koulu
Ke 13.1.-7.4.21 Klo 19.15-20.45
Ohjaaja Joanna Ahonen Kahvakuula mukaan. Jumppaosuuden jälkeen rentoudutaan rauhallisella venyttelyllä.

830118
Venyttelyjumppa, 34 €
Kurssi alkaa lähiopetuksena helmikuun alussa!
Mikkolan koulu
Ke 13.1.-7.4.21
Klo 19.40-20.40
Liikunnanohjaaja Satu Isolehto
Tunti sisältää alkulämmittelyn ja venyttelyt päälihasryhmille. 

830122
Syvälihasjumppa, 37 € Kurssi alkaa lähiopetuksena helmikuun alussa!
Uimahallin alakerta
To 14.1.-8.4.21
Klo 13.10-14.25
Liikunnanohjaaja Merja Kataja
Syvälihasjumppa on vartalon hallintaa kehittävä ja ryhtilihaksia vahvistava hidastempoinen tunti, jossa ydinkohtina ovat vartalon hallinta, kehon ja liikkeiden hahmottaminen sekä
hengityksen yhdistäminen liikkeeseen. Jokainen tunti loppuu venytys- ja/tai rentoutusharjoituksiin. Hidastempoinen jumppa, sopii kaikenkuntoisille.

830124
Kuntoliikuntaa 60+, 37 €
Kurssi alkaa lähiopetuksena helmikuun alussa!
Uimahallin alakerta
To 14.1.-8.4.21
Klo 14.35-15.50
Liikunnanohjaaja Merja Kataja
Yli 60-vuotiaille suunnatun ryhmän tarkoituksena on ohjata osallistujaa rasittamaan kehoaan kohtuudella ja iloisella mielellä. Ryhmässä pyritään harjoittamaan lihasvoimaa ja -kestävyyttä sekä ylläpitämään nivelten liikeratoja. Harjoitellaan tasapainoa, koordinaatiota ja lopuksi tehdään rauhallisia venytyksiä lihasten elastisuuden parantamiseksi.

830126
Tehojumppa, 37 €
    Kurssi alkaa lähiopetuksena helmikuun alussa!
Hyökkälän koulu, C-porras
To 14.1.-15.4.21
Klo 17.00-18.15
Liikunnanohjaaja Joanna Aho
Reipas ja monipuolinen tunti, joka ei sisällä haastavia askelsarjoja. Tuntiin sisältyy lämmittely, lihaskunto-osio sekä loppuverryttely. Jokaisella tunnilla käydään isot lihasryhmät lävitse vaihtuvin harjoittein. Yksinkertaista, tehokasta ja hikistä! Ota mukaan jumppa-alusta ja kevyt kuminauha, mikäli sinulla on.

830128
Miesten kuntojumppa, 34 €
   Kurssi alkaa lähiopetuksena helmikuun alussa!
Hyökkälän koulu, C-porras
To 14.1.-15.4.21
Klo 18.20-19.20
Liikunnanohjaaja Joanna Aho
Tukilihasten vahvistamista, kehon liikkuvuuden lisäämistä ja tasapainon kehittämistä. Ota mukaan jumppa-alusta ja kevyt kuminauha, mikäli sinulla on.