KUTSU: Keuken asiakaskokemusilta 19.5.

05.05.2022

Sillä millaista palvelua asiakas saa, on väliä. Mutta vielä enemmän on väliä sillä, millainen kokemus asiakkaalle jää kohtaamisesta, tuotteista ja palvelusta. Siksi pitäisi keskittyä kokemusten luomiseen pelkän palvelun sijasta. Miten sitten lisätään myyntiä erinomaisella asiakaskokemuksella?

Jungle Juice Barin perustaja Noora Fagerström kertoo omakohtaisia kokemuksia siitä, kuinka oman tuotteen ja palvelun myyminen ei olekaan niin vaikeaa, kun keskittyy oikeisiin asioihin. Harjoittelulla tässä lajissa voi tulla mestariksi! Noora Fagerström työskenteli perustamansa Jungle Juice Barin toimitusjohtajana lähes 10 vuoden ajan. Fagerström valittiin Vuoden Kasvuyritysjohtajaksi vuonna 2019, jolloin Jungle Juice Barissa työskenteli
yli 500 henkilöä ja yhtiön liikevaihto oli reilu 18,5 miljoonaa euroa.

ILMOITTAUDU MUKAAN NOPEASTI, VIIMEISTÄÄN 16. TOUKOKUUTA https://q.surveypal.com/asiakaskokemus2022/0

Takaisin