Asiakaspalvelutoimintojen uudistus etenee - suuri kiitos kaikille palautetta antaneille!

Kiitos!

Pyysimme syys-lokakuussa asiakkailtamme ehdotuksia Tuusulan pääkirjaston asiakaspalvelutoimintojen kehittämiseen. Saimme verkkokyselyn kautta ja kirjaston aulan tilatuunausseinälle runsaasti kehityskelpoisia ideoita.

"Olemme todella iloisia, että niin moni on kiinnostunut kirjaston tarjoamista palveluista ja vastasi kyselyymme. Saimme paljon hienoja kehitysehdotuksia. Vastauksista näki, että kirjasto on tilana tärkeä ja asioita on todella pohdittu", kertoo Tuusulan kirjastotoimenjohtaja Annastiina Louhisalmi.

Myös kirjaston henkilökunta on innolla osallistunut tilojen ja toimintojen ideointiin. Tavoitteena on luoda kirjasto, joka mahdollisimman hyvin palvelee asiakkaita ja vastaa käyttäjiensä toiveita. Uudistus etenee nyt selvitysvaiheesta suunnitteluvaiheeseen, ja varsinaiset muutostyöt tehdään kevään aikana.

26.10.2017

Takaisin